niedziela, 21 grudnia 2014

Prolog


Obudziłam się w dziwnym pokoju.Mówiąc dziwny mam na myśli pustym.W pokoju znajdował się
tylko materac na którym leżałam.Ściany były obdarte, ale gdzieniegdzie można było zobaczyć resztki białej farby.
Przekręciłam się i poczułam ,że nie jestem sama na materacu.Odwróciłam się i zobaczyłam
kobietę w średnim wieku.Szturchnęłam ją by się obudziła.Nic.Zrobiłam to jeszcze raz.Nadal nic.
Już miałam wstać ,gdy poczułam coś mokrego. Gdy podniosłam koc ,którym byłam okryta po pokoju rozniósł się metaliczny zapach.Krew.Spojrzałam na ciało kobiety.Oniemiałam.Było przecięte w szerz.W pokoju rozległ się mój krzyk.Jak najszybciej zeszłam z materaca.Pobiegłam szybko w stronę obskurnych drzwi i za nie szarpnęłam.O dziwo były otwarte.Wybiegłam na równie zaniedbany korytarz.Zauważyłam wielkie dwu skrzydłowe drzwi-pewnie wyjściowe -pomyślałam.
Nie myliłam się ,gdy otworzyłam drzwi znalazłam się na zewnątrz.Otaczał mnie las. 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No i mamy prolog co o nim myślicie?
Komentarze mile widziane :)

7 komentarzy:

  1. Zapowiada sie ciekawie :)
    Jako ze jestescie poczatkujace podpowiem wam kilka wskazowek;)
    Po pierwsze dlugie i na temat rozdzialy.
    W dobrym tepie rozwijajaca sie akcja zeby nie bylo nudno ani za szybko.
    Duuuuzo akcji i co najwazniejsze dbanie o bloga:)
    Zycze powodzenia i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada sie zajebiste czekam na kolejny /thebestgabi

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog jest dość ciekawy i przyznaję, że jestem ciekawa jak to dalej rozwiniecie, więc czekam na pierwszy rozdział, jak podejrzewam.
    Mała rada: gdy piszecie zdanie i je kończycie stawiacie kropkę i od razu piszecie dalej, a powinnyście zrobić odstęp. Tak samo jest w przypadku przecinków.
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na swój profil. Może któreś z opowiadań przypadnie wam do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie sie zapowiada :)
    Na pewno tu wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie :D Czekam na 1 rozdział. Zapraszam do mnie: http://pain-is-my-middle-name.blogspot.com/2014/08/prolog_1.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na 10 :)
    http://whisper-of-lust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się interesująco, będę czytać. Zapraszam do mnie http://the-shadow-of-your-heart-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń